emma: när du bara står där bredvid och tittar

Ännu en skoldag lagd bakom oss. Och den var så att säga skön. Om ni inte fattar (fullt förståeligt) så kan jag avslöja att jag hade massage. Och det var, som sagt, skönt. Jag tror till och med jag somnade där på massagebänken. Så nu kan jag stolt skryta med att ännu en färdighet har lagts till i mitt redan stora förråd av färdigheter; ATT MASSERA! Credz 2 me.

Därefter drog caretwinz och den nyomdöpta Steve (förr: Lina) till stan för att buya some shoeeees 2 Steve. And we made it. Lucky us. I dom blev hon typ lika lång som mig utan skor! Grattis, grattis.

Nu sitter jag här med absolut no plans.


En sak jag stör mig OTROLIGT mycket på, som jag har kommit att tänka på då bara felr och fler gör det, är då folk blandar ihop än och en. Eller blandar ihop och blandar ihop, DOM STAVAR FEL BARA.
Så snälla, snälla lär er: än ska det heta i till exempel den här betydelsen: jag är längre än dig.
En ska det stå i samband med ett substantiv, exempel: en stol, eller en vacker dag.

SNÄLLA LÄR ER jag står inte ut.

Tack för mig.
'kisses/emma

ohh sexy brides

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback