emma: nu när vi alla är samlade

dags att börja peppa inför imorgon nu, huh?

Jaja, kvällen spenderades med att packa det mesta, köpa myyycket godis med Olivia och Lina och sen sitta resten av kvällen vid älven och prata. Snart blir det att gå och lägga sig inför den stora, stora dagen imorgon. MUNKVIKEN! Hihi.

Men som jag redan har skrivit x antal gånger så ska jag först sätta igång en frågestund! Dock inte riktigt än.
Ställ då gääääääääääääärna frågor (om det fortfarande är någon som läser denna bloggen?) som vi troligtvis tänker svara på fredag kväll alternativt lördag. Jaja. Denna frågestund kommer att dyka upp strax efter jag har duschat.


Nu har jag en fråga till er alla:
VAR I HELVETE ÄR MIN SKOLAKATALOG??? AHHHHHHHHHH
Och en uppmaning till er alla:
Titta aldrig, då menar jag ALDRIG i skolkatalogen 2006-2007. ALDRIG. Och om ni ändå gör det: Ja jag vet. Pinsamt. (You will understand om du tittar men titta INTE).
Och nu en efterlysning till er alla (men specifikt riktat till 2 personer):
Vilka 2 var det som åkte båt utanför vår stuga på midsommaraftonen runt 11,12 på kvällen? Som hade fått motorstopp just breve oss och sen ropade på oss när ni körde iväg? (Är säker på att det var riktat till oss pga dom ropade 'caregang'.) Vi tre satt och funderade länge på vilka dessa på var, och inte blivit nåt klokare. Så om ni på något sätt läser det här, snälla, SNÄLLA berätta vilka ni är innan jag flyttar in på psyket.

glada utrop/emma

Kommentarer
Postat av: asdloel

vart har ni stuga?

2009-06-23 @ 11:50:29

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback