emma: NU SER DET COOLT UT

Anonym om emma & olivia: beautiFUL:
För går gränsen för fjortis?

Antar att du menar VAR går gränsen för fjortis. Jag skulle säga att fjortis är då man är 14 år. Jag är 14 år. Jag är fjortis. Men om du pratar om att vara fjortis 'till sättet' så kan vi ha en lång och intressant diskussion om vad fjortis är och inte är. Men jag tror jag avstår, eftersom jag inte orkar det och inte tror att det var på det sättet du menade med din kommentar. Jag tror inte du menade det som en fråga, utan snarare ett konstaterande efter som du tycker att vi är det. Jaha. Då vet jag. Tack och välkommen igen=)'


Varför skrev jag just det där? Ingen aning riktigt. Vad fick jag ut av det? Inget. Har bara inga idéer om vad jag ska skriva om. Jag skulle ju kunna skriva om hur det var att bada på vitbergs helt ensamma eller hur kallt och blött det var att cykla hem, eller att jag ska se film med caregang ikväll eller att jag borde städa nu och dammtorka och allt skit men att jag tycker det är lite roligare att sitta här och blogga om ingenting fast jag fattar att ingen kommer att orka läsa det här inlägget för jag skriver så långt utan mellanrum och det pallar man aldrig läsa.

Så nu ska jag dammsuga ist:)

kiiissssesss<<<<<<<<3/hihiihhiihhihihihihi ni fick ett piltre haha/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback