emma: om du kunde tala om för mig vad jag ska göra

kommer just från en trevlig badstund hos Lina.
3 blondiner+ett badkar, vad blir det? Jo, kul.

Snart blir det väl till att gå och lägga sig, ska ju upp till SKOOOLAn imorron. Inte för att jag kommer att kunna ta mig upp ur sängen pga min träningsvärk i mage, armar och ben.

Måste bara säga att jag nog har slagit personligt rekord i matchande kläder idag!!! Jag hade matchande bh, trosor, byxor och sockar. Alla samma färg. Fullkomligt fantastiskt!

Måste bara informera er alla om att jag har lärt mig printscreena. Det här är typ den lyckligaste dagen i mitt liv. Ni kan få se ett exempel och samtidigt få se ett prov på vår statistik, som på den senaste tiden har gått oroväckande neråt.

MEN OKEJ FFS VARFÖR KOMMER INTE BILDERNA;(;( NU BLIR JAG JU LEDSEN.

då går jag och lägger mig istället.
kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback