emma: om om fanns

snart smäller det. Eller i alla fall så kommer Liza och Lina hit med en FILM. Omg.


Har inte mycket att göra/har inte gjort mycket under den delen av kvällen som faktiskt redan har gått. Sminkade mig lite för jag fick lust, och jag har en fråga till er; Borde jag börja ha glasögon?


Åh, just det. Borde kanske nämna det här. Var oseriös med glasögonen. Driver bara lite med dom som har det fast dom inte behöver;;*;*;*;*;*;**;;*;*;*;*;*;*;*;*;*;* Sorry då. Fast kanske borde jag skaffa dålig syn så jag kan ha i alla fall? Jagmenar, det kan ju främja min karriär som sexig sekreterare. Borde kanske jobba lite med det där sexig bara. Sen är ju biffen bara sååå stekt.

Men bara för att bevisa att jag är en natural beauty så tänkte jag lägga in en underbart vacker bild på mig utan smink med handduk i håret, en vacker sådan dessutom.
Fotograf: Olivia


l0v3/emma

Kommentarer
Postat av: borren

fan vad het

2009-06-05 @ 21:25:26

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback