emma: på fel sida

nu här jag äntligen vaknat, brukar nästan aldrig sova såhär länge men var grymt trött igår...

Ialla fall. Joypek. Två ord. DET SÖG. Från 10-23.30 satt vi ute på en läktare, prata med några och FRÖS. När alla for (och vi var tvugna att stanna och vänta på bussen som skulle gå 00.00) gick vi in i pingstkyrkan där, där det spelade nåt band. Bussen skulle gå efter att bandet hade spelat, men bara för att så körde dom ju förstås extranummer. mm, kul. Var ett riktigt bra band dessutom, dom hette indigo och var ett kristet rockband. Woho, jippi.

Bussen gick då i alla fall runt halv ett och jag var hemma kanske... Halv 2? Nåt sånt ialla fall. Sedan tvingades jag av en viss person att prata med han till halv 4. Hur social var jag? Inte mycket. Helt ärligt var jag så trött att jag ibland glömde bort att jag pratade i telefon och somnade.

Idag har jag no plans, verkligen. INga planer. Och vädret, ja men hur kul är dte med 13 grader och molnigt?

kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback