emma: skuggorna växer på mina väggar

hallåhejsan.
Kom just hem från ute, där jag var med resten av careg. Vi spanade lite på dom firande avgångseleverna, och dom spanade lite på oss med, kanske. I alla fall EFTER Liza och Lina hade sminkat sig, haha. Vad säger man? Natural forever!
Nej men alltid kul att vinka lite till bilar, in a sexy way. HAHA. Olivia kan allt om mina sexiga blickar, hon.

Nu sitter olleoliv (ojah, vårt fullständigt seriösa och otroligt cooooola smeknamn åt Olivia) och tar fjortiskort på sig själv. HAHA, hon såg lite monkey ut.......

Men vänta hallå. I need some help. Jag tycker det är lite orättvist att alla får ha ett smeknamn utom jag?????
Titta:
Olivia= olleoliv m.m.
Lina= Steve
Liza= Liza da mään

NÅN SOM HAR TIPS PÅ ETT BRA SMEKNAMN ÅT MIG? Kommentera tack.

Lite bilder från den gågna dagen:


Vänta, här kommer Olivias bästa fjortisbild också:


Hhaha.
kisses/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback