emma: vänd om och gå, här finns inget för dig

borde jag erkänna att det är jag som har mixtrat med vår design? Antagligen inte då det iiiiiinte blev särskilt bra, men WHO CARES LIXOM. Jag står upp och är stolt för det, JAG FIXADE MED VÅR DESIGN!!!!

jaja, vem bryr sig, STEVE FYLLER JU 15 ÅR IDAG<3<3<3<3
Ialla fall började dagen med 2 timmar kör, sen mat och cirka 15 minuter lektion på skolan. Drog iväg på stan och köpte lite smått till skolavslutningen, är helt färdig med det nu så det känns ändå...BRA.

Snart blir det att fara till Lina och fira, vet inte riktigt när menmen. Har sovmorgon(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) imorgon till halv 10 då vi har FRILUFTSDAG. Slipper ju skola, aight?

Vill egentligen göra en ny header men har ingen ork, inga bilder och inga idéer. Har nån lust att göra en riktigt välgjord och snygg design och header, så HÖR AV ER FGS (for God sake, hehe). Snälla? Jag lovar ni får en länkning (som om det skulle locka nån).



3/4 careg i umeå

love/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback