le AAA

Hey,
Varit vaken sen fem nu . Är lite trött faktiskt. Men orkar inte somna nu, för då kommer jag aldrig upp igen. Så är det bara , snipp snapp snut och punkt slut.

Kom hem tidigt igår kväll, tio. Mådde SKIT.... Toan var inte mums 30min efter att jag kommit hem... hha
men som fucking tur är så höll det inte i sig till idag.


nu lyssnar jag på petter, han suger..
eller näe, men jag hittar inte låten där han sjunger "snipp snapp snut o punkt slut"..... VET NÅGON VILKEN LÅT DET ÄR???? hittar inte ens när jag söker på det...







puss. /L

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hejj, :)

Snygg blogg! <3

2009-06-07 @ 10:15:32
URL: http://mathildavii.blogg.se/
Postat av: JaaaG

Tja :)

Vf måste man ha typ användarnamn och lösenord för att läsa din blogg??

2009-06-11 @ 19:34:15

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback