lina: det finns bara en sak att acceptera, det här är verkligheten.

Är inte precis så där jätte super happpyyyyyy,
har inte gjort nååågonting ikväll heller,
har typ lyssnat på musik, smsat, bråkat och varit lite så där söööt.
glömde typ att äta såååå mina päron blev inte glada och tvingade i mig mat.

Mina prickar<33


Imorgon så äre jus skola igen, känner ingen pepp,
 men det kommer nog bli ganska kul ändå för jag Olivia och några till gör en film och den kommer bli niceeee att göra även om jag kommer svimma och dö några gånger,
 för att vi ska spela in den i skolans källare,
 det är int precis världens bästa plats för otroligt lättskrämda osvosv saker som jag.

Jag ska ha med mig:
typ fjortiskläder sovkläder din grå kofta(moi) ehjm blingblign? har du nått jag ahr typ inget och jag skulle ha nån keps? jag ska typ ta en bag och ta med det jag tror vi behöver men vi hade ju två sovsäckar så jag tar ju med det/olivia

Det kommer nog bli riktigt nice iaf och ja jag vet at du vill se filmen sen men den är HEMLIGHETSSTÄMPLAD!!!!!
Otur för dig säger jag bara::O

Men nu ska jag duscha och göra mig klar för att sovaaaaaaaaaa.


Pussssssssss/lina

Kommentarer
Postat av: carro

vifta med händerna fjortiiiis, vifta me händerna om du är fjortis.

2009-06-08 @ 23:17:54

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback