lina: dom band som binder mig

Jag har unegifär så där tråkit som man kan ha idag,
Vaknade klockan halv 1 av massa sms sen gjorde jag mig klar och fick reda på att emma och olivia skulle till vb.
Jag hade verkligen ingen lust att fara dit i regnnet och frysa ihjäl så jag stannade at home och roade mig med attt typ inte göra någonting.
Eller jo jag har faktist lyssnat på massa musik och läst bloggar och varit lite så där halv emo.

Ikväll så hoppas jag verkligen på att jag ska göra någonting roligt med mina tötaaa vänner,
annars kommer det nog inte bli kul.ihih
Asssååååå håhåhåhåååå varför måste det regna..
det gör bara så att man blir depp och det känns verkligen inte som om det är sommarlov.
Om det inet blir sol snart så får jag solsting utan sol..inge roligt asså

Men nu måste jag logga ut och göra någonting av denna otroligt vackra dag.




Pussssss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback