lina: du kommer aldrig förstå hur underbar du är

Kom hem just, hade friluftsdag med alla 8or idag,
 vi var bakanför bodaborg på någon powerbana typ.
Det var ganska kul och jag fick sovmorgon till 10 så det var ju niceee:)

Igår så fyllde jag ju 15(a) nu är jag stooor iaf större än emma och olivia;}
Jag fick lite olika saker men den bästa saken var en datooor:D
Blev happpyyyyyyyyyyy:)
På kvällen så kom emma olivia och liza hit och vi lekteeee, gjorde tårta och skrattade ovanligt mkt(som vanligt dåå)
Men det var iaf kul och ska titta om jag har några normala bilder från iggååår brb.

Hittade faktist ingen visbar bild på miiig kanske kommer någon sen ist:)


Nu ska jag läsaa om moppegres så att jag klarar provet bra på lördag.


Pussssss

Kommentarer
Postat av: Jonkeboiimedandraordjonas :]

Grodan på tårtan var då söt..

2009-06-11 @ 16:47:17
URL: http://jonkeboii.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback