lina: för du är samma nu som då,samma nu som då

Hej mitt hjärta mitt fina hjärta,

Jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik, det är ganska nice.¨
Idag så skulle jag farit på vb med emma olivia  och liza men hade ingen lust, ingen hörde av sig och jag orkade inte ringa.
Så jag stannade hemma och solade hela dagen ist, det har typ varit 34 grader man kunde typ inte vara ute utan att dö egentligen men jag klarade mig som tur var(a)'
När klockan blev typ 4 så orkade jag inte sola mer så då körde jag på min finfina moppe till kågeee och lekte hos mormor och morfar med någraa där.
ÅÅ jaaa sen har jag inte gjort så mkt mer idag typ, hoppas på att få leka med emma och olivia ikväll för liza skulle bort och jaaaa hör av er!



not nice bild men gillar som er ändåå!!




RANDOMFAKTA:


  • Jag har bränt mig typ i nacken och det gör JÄTTE ont!
  •  Har bara ätit frukost idag
  • Lyssnar på missing you-Lil Corey just nu
  • Har på mig shorts och ett tublinne(om det nu heter det)
  • Saknar mina finfina, söta och underbara dudees
  • ÄLSKAR mitt liv!!, (just nu iaf)

men nu ska jag ätaa pizzaaaaaa till middag(mumms) skriver senare


Pusspusss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback