lina: I swear this love will never end baby

hejhej,

Har just ätit middag och orkade inte vara speciellt social med min släkt så gick in på mitt rum ist(a)
Imorgon så öppnar ju festivalen men jag kan såklart inte fara dit för har ju konfa eller jag skulle ju faktist hinna eftetr konfan men aja får se.
På fredag och lördag ska jag iaf fara dit fast vet inte om jag ska dit på lördag för mina föräldrar ska till umeå på någon grej då och jag vill hellre fara till umeå  och vara med en ist för att fara på festivalen det skulle vara perfekt juuuu, men får se hur jag gör. Men ska dit på fredag med emma och olivia, då blire att åka karusell gratis (om man frågar får man typ alltid det), lyssna på dom som ska dit och spela och träffa massa folk, det kommer nog bli riktigt kul.
 

har inget med inlägget att göra men OCH???


pusspuss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback