lina: jag önskar dig allt vackert, för du är den bästa som jag vet

hejhej,

Sitter här i mitt lilla eller faktist ganska stora rum, lyssnar på musik och bloggar som vanligt.
Blev överaskad med mat från subway till middag, tack mamma(a)
Idag har det inte hänt så mkt, har varit på konfa osv. Somnade när vi mediterade i kyrkan men vaknade som tur var av prästen som nästan skrek i micken.
Efter det så slutade vi och jag somnade nästan direkt som jag kom hem, är väldigt trött nu för tiden känns det som.

Ikväll så blire kanske att fara till kyskholmen och spela vollyboll med emma olivia och liza, gör oss sällskap?
 vi har blivit beroende av det efter vi var i munkviken(a) riktigt kul äre även om jag kanske inte är så bra på det men man kan inte vara bra på allt ju.






I will always love you






pusspuss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback