lina: Nothing but true love

Känner mig riktigt uttråkad just nu,
hoppas att mina vänner snart har gjort sig klara så att vi kan fara ut i det finfina vädret och göra någonting roligt innan jag blir ännu mer uttråkad(a)

Jag har seriöst fasnat framför datorn,
 kan inte slita mig ifrån den fast jag inte har någon rolig att skriva med på msn och apa sug ju bah som vanilg och det känns typ som om jag har läst på alla bloggar som finns i hela universum vid det här laget.
Det enda anlednigen att jag sitter kvar eller rättare sagt ligger kvar är att min säng är skönn och för att jag är beroende av musik och blir cpcpcpp om jag inte lyssnaer på deee.
Nu fick ni veta lite intressant fakta om mig just nu, ska försöka ta några bilder ikväll som jag kan lägga in på denna bloggggggg.





pusspuss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback