lina: remember the good times.

Har just ätit, åt tacos och det var mkt gott:)
Idag har jag varit med Emma och Olivia,
jag kom till dom på stan runt halv2 typ och sen var vi där tills vi for hem till mig(a)

När vi kom hem så frågade vi mina päron om vi kundå få pengar till butterbullar bara för att vi är söta och det fick vi:)
Så vi gick till ica och köpte det, hade på mig ett par mkt fina glasögon som jag tagit ut glaset på bara för att alla skulle störa sigxD hah det  var ganska kul:)

Ikväll så blire twiligt,
Den är så jävla fucking bra så jag kommer nog inte överleva(a)
jag tror faktist att jag är kär i filmen...
Det kommer nog bli riktigt nice,
får jag hoppas på:]:]





Pussssssssss/lina

Kommentarer
Postat av: liza

mina glasögon mån tro ;)?

2009-06-07 @ 09:41:32
URL: http://lizaedman.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback