lina: vi har delat allt tillsammans både gråten och skratten.

Jag har JÄTTEEEEEEEEE ont i benen och magen för har haft första sommmarträningen idag med laget,
 eller laget och laget vi var 4 st(a) men hahah det är ju iaf några.
Det var gryyyymt jobbigt men ändå det roligaste jag gjort på länge:)

Igår så sov Emma och Olivia hos mig eftersom vi var lediga idag för att vi ska yta korridor eller nått sånt tjaffs.
 Vi såg på tre filmer, hostel, tracey och superheromovie(a)hah
 dom var väl bra fast tracey var bara förvirrande fast jag antar att det var meningen,
sorglig var den iaf.
Sen så lekte vi lite och gick sedan och sov,
jag och Olivia i min säng och Emma på en madrass(a)
Det var en riktigt kul kväll,
 jag älskar er!

Idag så har vi inte gjort så himla mkt,
vi vaknade typ halv 12 och sen låg vi i sängen och såg på lejonkungen till 2:]:]DEN ÄR KUNG!!
Efter den var slut på bestämmde vi oss för att cykla in till stan och kanske hitta några skor till avslutningen,
Vi for dit och var JÄTTE fräscha typ inget smink jätte mysit hår och ja väldigt fina helt enkelt.
Hittade typ inga skor idag heller eller Olivia har typ kanske hittat men hon är inte säker än(beslutsångest)kanske jag vet inte:]:]:]

Om ett tag så ska Emma och Olivia komma tillbaka till mig och va ska typ bada i våran utegrejjj,
det kommer nog bli riktigt niiiiiiice och jag hoppas på att få lite mindre träningsverk av det(a)

Tack för att ni alltid finns där för mig,
Alltid ställer upp, en vad det är frågan om
ni är min livslust min glädje och hopp, mitt allt.
Skulle inte orka med livet om det inte vore för er.




Pusssssssss/lina


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback