olivia: can i forget

idag. konfa. kul.
nej men idag ska vi genomlida mång timmars konfa, innan våra söta päron tar över där och vi får fara hem. Men dock är mina tankar fortfarande hos matilda

emma och matilda last summer<3<33<3<3<3<3<3<33

jag har redan duschat och klätt mej, så jag är tidig i mitt göra-mej-klar-schema. Om jag hade haft ett sånt, vill säga. Så då kan jag chilla här framför datorn innan jag måste springa här i från och göra mej klar på 5min för att jag tappat bort tiden.
Okej, så dålig är inte ens jag. Men ändå

en dag som jag har tänkt på att det finns inte många 'små bloggar' som är bra, det finns en som jag följer.  Jag vet inte varför jag är så fäst vid den, men jag är typ beroende.  Men varför finns det ingen annan som har fångat mitt intresse på samma sätt? just wondering....
/olivia

^har vi haft den headern nångång?
btw. Den bloggen äger!!!!!!!!!!!!!!!!<33<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback