olivia: happy someone did

nu har jag kommit hem från den första elevensval-dan. Har somsagt film tsm med lina, hade inte höga förväntningar på det alltså. Men vår 'school witch project' elr vad den nu ska heta verkar bli ganska bra. Om vi lyckas med den, dvs.
har alltså tillbringat dagen med att bl.a faktiskt se blair witch project eftersom inte alla i vår grupp sett den och vi tyckte att det var viktigt att de hade gjort det, eftersom vår film bara är en version/parodi på balir witch. som förövrigt är en riktigt obehaglig film enligt min mening
ehm ikväll blir det andra tränignen, den här gången dock med nackdelen: riktigt mycket träningsverk. Jag vet faktiskt inte om jag skulle lyckas med en enda sit-up.. livet kan vara hårt.

tänka sej, jag har fått förfrågningar från TVÅ olika håll om jag inte ska lägga upp en bild när jag ahr klippt mej. Svaret är: nej. Varför? ovärt, det syns ändå ingen skillnad. Om det är så viktigt (vilket jag förmodar det inte är) så ta en närmare titt på bilder jag är med på som är nytagna, eller i verkligheten. Mina egopics på denna blogg tror jag fortfarande är ca 0 men det kan vara någon enstaka.. i'm no ego girl

justja, på tal om obehagliga filmer, har någon sett hide and seek? jag och emma tillbringade kvällen med denna sötnos igår, och blev fruktansvärt rädda. omg så läskig den var, och ändå har jag hört folk säga att den inte är det. vilka mytomaner
tror jag till och med undrade om det var den hemskaste film jag sett, fastän jag med ganska stor säkerhet vet att det är incubus eller möjligtvis house on the haunted hill. om du är skräckfantast like moi and mina vänner så är det två MÅSTEN med stora bokstäver och fet text.

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback