olivia: just go

johanna om emma: jag förstod inte: hur passar en bild på en mascara in i dehär inlägen?

om du läst lite äldre inlägg hade du förstått att hon har ju tappat bort sin älskade mascara! den var bara spårlöst försvunnen en dag och sedan dess har hon haft sorg, gått runt svartklädd och såntdär.. snälla gör henne inte mer upprörd än hon redan är!

hemma från träningen, jobbigt! körde nån ny övning bakpå armarna, triceps eller vafan de nu het. inget gäddhäng, yes! hoppas alla ser skillnad imorron på konfan, annars jag = *besviken*
snart ska jag hoppa in i duschen, och sen ska lina komma och vi ska se book of shadows: the blair witch project 2. Kom gärna och se med oss. Vi är lättskrämda små flickor, hur tuffa och modiga vi än ser ut(inte så mycket)

okej! en gammal favorit: randomfakta
  • lyssnar på darin just nu
  • ...och gillare
  • mina knän är röda, bruna och väldigt lena efter att vi slängt oss på dem för mycket på träningen. (bruna: lera, röda: ja ont och lena: det nöts)
  • sitter på den bra datorn, vilken är den uppe i mammas sovrum
  • har ett rejält ärr efter förra årets sommarträningar, då jag ramla på ett gruskorn och det typ for in i knät
  • vill aldrig avslöja att jag har ont, utan döljer det
  • har ett väldigt fin grå/silvernagellack på mig för stunden
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback