olivia: lifetime maybe

klar! före emma, jag vann. skoja, den tävlingen har vi aldrig haft.. men kanske nån gång i framtiden?

idag ska vi somsagt på stan för att köpa det sista till skolavslutningen. Mina new skor har jag haft på mej hela dagen redaan - inga skavsår när jag börjar använda dem på 'riktigt'. Fast det kommer jag säkert få i alla fall, min otur.
Jag har alltid otur med materiella ting och igår kom jag på att jag aldrig blir nöjd när jag köper skor. eller, när jag köper dem är jag nöjd. Hemma så hittar jag jämt fel och ångrar mej lite. Men efter ett tag så slutar jag tänka på det och blir nöjd igen. För felen jag hittar är inga fel . de finns bara i mitt huvud. som de här: de glappar typ lite när man går. emma kände knappt av de när hon provade och brydde sig inte alls. Jag tror jag har problem.

emma har lagt in lite fina bilder på mej såg jag. min tur!!!

där är hon, den sötnosen som gillar att ge mej 'sexiga' blickar

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback