olivia: nothing left

undra om jag är den enda i världen som kommer läsa alla emmas svar. jag skrattade iaf åt det eftersom vi har samma humor. hon skrev att bure var den bästa platsen i sverige men norsjö är ju också en riktig liten pärla.

ikväll har jag ätit, som sagt hungrig. sedan såg jag och emma på kärleksagenterna, mycket bra program med många användbara tips! såklart kommer jag alltid använda mej av dem.
sedan har jag också duschat albin, tagit på han pyjamas, gett honom en muffins och borstat hans tänder. Någon i det här huset har ett lätt liv, men snart måste jag avbryta hans film och tvinga honom i säng.

annars så har jag upptäckt att ljudet på datorn där uppe inte funkar heller. vilekt sammanträffande, nu kommer jag inte kunna lyssna på bra musik på veckor, eftersom vi inte ska till pappa nästa vecka pga han far på kryssning den rackaren. Så då kommer vi leva ett mycket tyst och ljudlöst liv här hemma.

har också fått veta att vi kommer bli tvugna att spendera  midsommar i stugan, där alla förutom de vuxna är yngre än oss. ja, jag tror vi kommer få leva som en dröm därborta och det var precis det jag ville få ut av denna midsommar. kan bara säga yes.
ärligt talat känner jag mig bara besviken
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback