olivia: nothing to say

nu har jag äntligen skuttat ut ur duschen och upp på mitt rum så jag kunde klä på mej. Sedan trippade jag hit bort till datorn och tvingade in emma i duschen. där är hon nu och gör sej ren och fin eftersom vi ska till linas bubbelsak-sak och bada. Om vi hinner. Vilket vi gör.

förlåt för att jag tyckte det var jobbigt att schamponera mej, träning tar ut sin rätt i verk (träningsverk haha)
och ja, vikingar eller kanske vi kingar som jag en tråkig SOlektion skrev ner på min bok. Där trodde jag allt att jag var lite fyndig mohahah
nej men alltså eftersom jag alltid ska göra mej viktig osv, eller alltså rätta andras fel, så är mitt hatigaste hat-fel särskrivningar. några tex:
kudd fodral
lamp skärm
men det finns också andra som blir rätt roliga, eller hehe med vår humor kanske. Eller ja, min och emmas humor eftersom båda vi alltid gör oss viktiga.
rök fritt är det rökfritt eller får man röka fritt?
skum tomte en skum tomte eller en sån där godis? who knows?
tänd stickorna ska vi tända stickorna eller syftar någon på tändstickorna?
haha okej det är ju ganska pinsamt att skratta åt sånt här, men ännu pinsammare att skriva felaktiga särskrivningar. eller kanske sära skrivningar`?


jag, lina och emmas ben är väldigt inne i filmen
/olivia♣



Kommentarer
Postat av: Filleboyy from loev

Haha humor :P va memej nåndag?

2009-06-02 @ 20:30:01
Postat av: liza

HAHAHAHAHAHAHAHHHA VARFÖR SKRATTAR JAG ÅT DET HAHAHAHAHHAHAHA

2009-06-03 @ 14:16:22
URL: http://lizaedman.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback