olivia: reach there

go'kväll hehe löl
nu sitter jag här, framför datorn och med nyskrona på mej. ska jag gå in dem så ska jag! emma köpte ju skor idag som hon inte har kunnat lägga in bild på, ska testa nu vänta...
nej det funkade inte. Sen skulle jag kryssa men råkade logga ut istället.. livet är hårt.

jag tror lina har kommit tillbaka från maten, för jag hon höll på att skriva ett inlägg som just nu är i utkast. Snart ska vi nog dra ut till vårt spännande liv som filmfantaster. Okej, vi är inte så nördiga men blev så sugna på att se twilight om vi kan finna denna somewhere. Annars gör vi väl något annat, care NOOOO


här är alltså vår babe. för er som inte sett den, se den

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback