olivia: something's wrong

nu har denna första sommarlovsdag gått (om man räknar denna som första). Jag har inte gjort nånting. jag är trött.

imorse vaknade jag way too early  om man tänker på att jag steg upp 5igår. det dåligt väder, satte mej vid datorn gjorde ingenting osvosv. Sen kom ju alla fina bilder till, och sedan faktiskt kringlor! några av dessa blev våra specialare. Vi kom fram till att nästa gång vi baka kringlor så ska vi ha i kanel, socker och smör för att få en så god kringla som möjligt. Chili var dock ingen favorit.

lina ringde nyss, vi ska visst ta en gratisbuss till joyopeak. känner inte peppen direkt, känner inte peppen för nåt. jag är bara trött och negativ mot allt. Vad ska vi göra där borta? några band som säkert suger spelar och vi kommer inte ha något att göra. Sen kommer vi inte rymmas på bussen hem och allt som allt kommer det bli en toppenkväll.

om ni är riktiga fans av denna blogg så kanske ni kommer ihåg att jag för några veckor sen råkade knäcka min nacke och få jätteont. Jag är ganska säker på att ingen kommer ihåg att detta inträffade, men det gör jag. Och nu har jag ont igen, och har haft det typ hela veckan. Och det "knastrar" ibland när jag rör på huvudet. I wonder what happend that time


första bilden av de fina bilderna testbilden!!!!!!
/tjejen på bilden

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback