olivia: the day after

bara en sak till att börja med. till lina: inte coolt lina, inte coolt. Och då menar jag bilden från igår

kom nyss hem, var med pappa och åt på o'learys. gott, och first time ever för mej!
Ska snart gå och lägga mej. Eller det kommer nog inte bli SÅ snart, för jag ska duscha ikväll istället för i morgon men emma tog duschen. Sen ska jag göra andra trevliga utseendemessiga saker för att vara så söt som möjligt imorgon. För imorgon ska jag gå upp klockan 5, och då är man ju inte så 'naturligt' söt. Men allt kan fixas.

efter friluftsdagen idag, som jag btw ownade på (ofc, I'm the king of the world!) så stack jag emma och liza ner på stane en snabbis. Alla finklädda studenter, och tre lodisar, ofixade och smutsiga efter några timmar i skogen. for sen hem till liza och tillbringade vår tid där med att hjälpa henne att bestämma exakt vad hon skulle ha på sig imorgon.

en sak som jag funderar slash oroar mej om inför imorgon... min klänning är itne den längsta och inte heller den som sitter bäst. Hur ska jag kunna sitta där framme med kören, som vi ska göra. och det utan att min klänning far ner eller upp. Svårt läge.
/oliivia

woho! jag och lina äter lollipop

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback