olivia: who understands that

idag försov jag mej. Yesss, men inge länge så jag hann i tid till skolan att utan ens stressa. Ju mer tid jag arh på mej ju segare blir jag typ.
Direkt på morgonen fick vi veta att vi är lediga imorrn, hela 8an. Orsak: vi ska byta korridor. fast jag fattar inte riktigt, för vi ska ju göra det i 9an... typ?

skolan idag var typ okej, lek på lektionerna (eller alltså inget jobb) och med vår skumma humor kan allt bli kul. Typ smsa mamma och pappa? ja, det är kul
och: jag hade med mina partybrillor till matten. Ja, emma har bild så ni kan få se när hon orkar ladda in dem. Faktiskt så har jag med mej dem överallt

Vi tycker också det är kul när vi är så töntiga som möjligt, eller bara allmänt konstiga. särskilt när man ska skriva 'gulliga' saker till nån, typ:
My Angel(A)<33
Du är min enhörning med regnbågsfärgat horn(L)<33
naw, du är min bebis(A)<33 PöZz på dej

några exempel från idag, älskar de som fan<333

efter skolan sprang vi (moi, emma lina) iväg till stan, eller ja, 'sprang'. Vi cyklade och om vi hade sprungit hade vi nog avlidit när vi väl kommit fram.
jaja, vi träffade mormor(a) som skulle följa oss till frissan, ingen av oss hade nån aning om vad den hette eller vars den låg, så hon fick agera vägvisare. Där klippte jag mej, topparna as i said, på bara 25min. Nytt rekord i guess.
sen var vi på stan, tittade på skor och hittade ett par jag kanske kan ha på skolavslutningen. Enda problemet är att jag blir så jävulskt lång

ikväll ska jag antagligen göra nåt, typ bra väder och annars är det bara slöseri med tanke på att vi är lediga. Ta till vara på tiden lixÅÅåÅååÅm

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback