lina: it wasn't a mistake, but i miss u today

ÄNTLIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEN SOMMMMMARLOV:D!!!

Jag är happpyyyyyy som fan för att det är sommarlov nu,
 man kan typ göra vad man vill osvosv allt är ba såå nice:)
Imorgon ska jag ta moppekortet med, hopps jag klarar det bara(a)

Idag har det ju varit skolavslutning, sjöng i kören och det var väl ganska kul:)
Sen for jag emma och olivia på stan och var där tills vi skulle gå och äta med våra päron:)
Efter det så gjorde vi nått och for på matildas avaluning som var mktmktkmtmkt tråkigare än våran;O
tycker nästan synd om stackarna som måste stå ut med det där 1 gång per år:O typ alldeles för ofta..

Här är lite bilder från idag, har dock typ inga men det kommer nog fler sen, här är bara lite ehmm ja dåliga bilder på oss typ(a)

HAHA det vár typ hmmm fp se nu 2 bilderxD '
alla andra skulle jag nog typ bli mördad om jag la ut(a)
hade ingen på mig men någon annan ´kommer säkert lägga in deet;=)



Ikväll ska jag vara med någraaa och vi ska väl göra nått har intte bestämt ännu:)
Skriver mer sen.


Pussss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback