lina: Ni alla vet

Hejsaaaan,

Emma och Olivia for just iväg till sin pappa och skulle äta,
Idag så vaknade jag klockan 7 av min finfina väckarklocka men sen råkade jag somna om och vaknade inte föränn klockan 8 så då fick jag skynda mig ganska rejält mkt.
Sista saken vi alltid gör på konfan är att ligga i kyrkbänkarna och typ lyssna på när prästen pratar om tråkkk och idag somnade jag typ(a)
var så himla tröttt å jaa precis.

När konfan slutade klockan 1 så känndes det som vanligt som om klockan var 4,
vi for hem till mig,
tänkte fara till stan men ångrade oss.
Istället så försökte vi hitta en film att se,
 vi hittade massa vhs filmer(a) men då funkade inte den sakenn så vi såg på sex and the city på mitt söta rum ist.
När den var slut så bestämmde vi oss för att göra ett videoinlägg men sen blev edet bara emma som ville vara med,
håller just nu på att ladda upp det men det tar så lång tid,
det kommer senare ikväll.

Ikväll så ska jag vara med kompisar och vet inte riktigt vad vi ska göra än men något får vi väl hoppas på.
men nu ska jag ätaa.

saknar dig gumman<3

pusss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback