lina: om livet går dåligt, så tänker jag på dig.

Vaknade kl 11.10 idag av att Emma så sött ringde mig och sa att vi skulle på gudstjänst,
jag kännde precis inte för att skynda mig såååååå mkt för gudstjänsten hade redan börjat osv så jag stannade hemma och läste i mopedgrejseet jag måste lära mig ist(a)

Idag så blire att göra nått med Emma och Olivia ovh det blir nog roligt som vanligt:)
Om du vill leka med oss så kan du ju tpy ringaa till någon av ossssss

Det var känge sen jag gjorde RANDOMFAKTA NU så här komer det:

  • Jag saknar en person väldigt mkt nu
  • Känner mig osäker och har gjort det ett tag
  • Blir galen om mitt hår inte är som jag vill
  • Förstår mig inte på folk som hatar personer som inte ens gjort dom nått
  • Skulle nog inte vilja leva om jag inte hade mina vänner
  • Har blåa chinos och en tröja på mig idag



Pussssssss/lina


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback