emma: it will be what we make it

hemma från storklinten nu. och om den resan måste jag säga två saker. DET SJUKASTE VAR NÄR VI FOR HEM och jag såg en bil med registreringsnumret pool4u ?!?!?!?!?!? sick. Och sen körde den så fort att även fast vi körde i 140 km/h kunde vi inte komma ikapp?
den andra saken var; bilder säger mer än 1000 ord.


vi ger oss av

och tankar vid antnäs!!!!!! härligt ställe det där. Här med matilda som går ett varv runt bilen

det första vi ser när vi kommer till storklinten är en lila traktor! matilda blir genast kär

matilda och olivia går in i "lägenheten" för första gången !

  olivia och matilda inne i vårt rum för första gången!

jag som PIMPIS med min pimphjälm enligt matilda

på väg in i HERRARNAS bastu... :S ibland blir det lite fel...

matilda undersöker sina sår hon fick påväg till den RÄTTA bastun... (inne på bastun)

olivia ready to basta inne på rätta bastun

olivia & matilda är jIBBERrrzzzZ i backen



max i boden påväg hem<3<3<3<3

och det var ungefär vår resa, i alla fall en del av den. inte riktigt hela precis, tog ungefär 300 bilder under tiden vi var där.
  + FÖRSTÅS VÅRA FINA VIDEOBLOGGAR VI GJORDE !!! fast dom tänker jag föfaen inte lägga in här...

ppuuusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback