emma: just like the story contiunes

jag saknar dh:(:(:(:(:(:(:( kommer, så alla vet, jobba där nästa gång också. Jag vet att ni vill det. Och då kommer det ännu mer och bättre tävlingar, så nu har ni något att se fram emot hihihi. Hoppas några roliga personer gör mig sällskap i crewet, men det vet jag eftersom hela careganget ska jobba där. fjortiiZZZZzzzzzzzpowaAHHH återigen. eller nu skämtar jag ju bara med dig lillavännen, då har nämligen alla vi i careganget blivit stora flickor så då blir det väl sttoOOORflickzzZZZpoowahHHH istället. Eller kanske byxxXXXmyndiiggzzZpoowaHH eller nåt. Härligthärligt. En sak med ddddreamhack som jag kan lova dig inte är härlig, är MUSIKEN!!! fan det sämsta jag har hört, 10minuter långa låtar med endast pipljud? Det är inte vackert. Inte något man vill sjunga med i precis.
En king sak med att vara crew på dreamhack är alla saker man får. Gratis pizza(på slutet), gratis slush (på slutet) och hela 3 tröjor, överblivna vinster + 'boken som jag behövde men som inte fanns' skriven av teddy winroth(vår crewledare. Boken ej ännu utgiven så DU får nöja dig med ljudboksversionen, finns på youtube) + 3 lypsyl hehe. MYCKET fett nice.
Inte heller i detta inlägg får du mina bilder från dh men du kan få två från norran, om du har lust.

  vad säger man? FINT

vad säger man? CAREGANGET GOES CREW
jag lovar att  fler bilder kommer sen (många fler), men inte just nu för nu ska jag se good luck chuck, som jag hittade där nere på köksbänken, fest.

Så jag säger såhär
C U (det kan jag göra på teckenspråk, det är kalas)

pusss/emma

Kommentarer
Postat av: victor "emolol" dahlin

De va roligt i år :)

2009-03-09 @ 17:46:55
URL: http://brybloggen.blogg.se/
Postat av: anna

va ofta ni fick 3 tröjor :O:O: vad för tröjor`????

2009-03-09 @ 18:24:15
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback