emma: like you´ve forgotten

jag klarade ju inte mitt mål igår, så idag ska bli den dagen har jag bestämt. Och eftersom jag inte klarade det, var jag förstås dötrött idag, plus att jag försov mig.  Inte bra. Och nu, eftersom jag är så trött, orkar jag inte skriva nåt speciellt så jag lägger in några låtar istället för att vi ska fortsätta vara best friends :)?

gotta be somebody - nickleback



fm static - tonight



moment of truth - fm static



inconsolable - Backstreet Boys



The Script - Breakeven



Eskobar - Someone new (feat. Heather Nova)



Florida - In the ayer



dj jessy - look at me now



sååå nu tycker jag det räcker för att vi ska vara vänner en långlång tid framöver(L)(L)(L)

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback