emma: once upon a time i didn't know

jag har det så jävla drygt just nu. absolut ingenting att göra, ingen är typ inne på msn, ingen smsar, inte nåt!!! jag lyssnar på samma låtar om och om igen på mobilen. Har typ inte ens några mer bilder att lägga in här. Har ju varit utan kamera i cirka 2 månader så. Dessutom är jag sur för att jag är trött och LIZA FAR IMORRON. INTE kul, och hon kommer inte hem förrän på fredag, lagom till dh.

Ikväll hoppashoppashoppas jag att det blir något trevligt, (umgås med careganget!), men är inte övertygad om att så kommer bli, eftersom ialla fall jag känner mig mycket trött. Men då har jag ju i alla fall Olivia, och vi brukar ju faktiskt kunna hitta på något roligt själva också. Eller så kanske någon annan vill hitta på något? (HAHAHA inte för att jag tror det men).

Har typ skuldkänslor för att jag skriver ett så tråkigt inlägg, nu när vi har börjat få mer besökare? Jag lovar, det här var en engångshändelse, en onedaystand. Förlåt mig.

GE MIG SOMMAR NU

lina, olivia, lisa i boviken


>matilda olivia på stadsfesten


olivia lina jag, på stadsfesten

asså döda mig så skönt med sommar? och den här kommeratt rula världen. stadsfesten, martin olofsson, umeå osvosv, inte dåligt king.

Men nu har jag ju skrivit rätt mycket utan att egentligen ha något att skriva om?

pussss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va fint

2009-03-03 @ 13:38:33

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback