emma: over the surface

IKVÄLL ÄR DET ZON. nervös? svar ja. Vill så gärna att det ska gå bra, inte för att gå vidare (jo det med) men för att inte skämma ut sig mest? Aja, nu håller jag på att "ladda upp" inför det genom att sitta här och skriva om det? Kanske hjälper.
Snart blir det väl att äta, och sedan har jag och olivia tänkt fara lite tidigt till kaplan, där zon håller till, för att se en match mellan gamla stan och ibs söder(?) vet inte riktigt vad dom heter =] Blir trevligt i varje fall.

Idag inleddes dagen av ett oförberett engelskaprov, som faktiskt gick riktigt bra. Alltid lika härligt med oförberedda engelskaprov. Annars har det väl inte hänt så mycket speciellt idag. Imorgon blir det i alla fall Bygdsiljum med skolan, typ kul men egentligen pallar jag inte. Får väl chilla järnet där med resten av careganget. Typ äta all day long, FIKA 4-LIFE<33<<33< jag älskar mat.

Just nu har jag ett litet problem, jag har abolut NOLL ideer vad jag ska lyssna på? Har inga låtar på datorn heller som jag bara kan lyssna på lite sådär, så nu säger du några bra låtar!!! Tack på förhand.
Bara för det kan du få en av mig jag inte tror att någon av oss i careganget än så länge har lagt ut (fast vi alla gillar den)

darin - why does it rain



den är bra på riktigt faktiskt juu=]=]=]

pusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback