emma: pushing me forward

hallloj. Fick just höra att vi har en dryg blogg, vilket inte stämmer. Jagvet att du ööönskar att vi kunde nämna dig i den, eftersom det är så otrolig status? Yes, iknow. Dessutom älskar du den, ja precis.
Ikväll har Lina varit här (ooh, surprise!) och vi såg film (jag fortsätter överraska). Vi såg tretton, nog för att vi har sett den ett antal gånger förr men den är bra. Annars gjorde vi inte så mycket, och Olivia har ju redan berättat vad vi har gjort idag. Eller, nu skoja jag. Jag dissade ju Olivia och Lina för att vara med Jimmy. (nu blev du nämnd igen, status!) Vi var här och gjorde lite olika saker (bråkade om kuddar hehe). Imorgon blir det väl nåt antar jag, får se.

seriösa bilder ifrån veckan kan du också få se.
jag gillar att borsta tänderna?

sa ju det?

hehe k olivia?

justprecis exakt ,seriöst var det här.

pusss/emma




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback