emma: say what?

se på den, jag HANN skriva ett inlägg nu ialla fall. Har nog inte så bråttom som jag trodde att jag skulle ha, men det här kommer ändå bli ett snabbt inlägg så jag kan ta det lugnt. Måste gå till dh, kul = nej? sunnanå - dh = inte kort. Men då får ju jag och Olivia lite frisk och härlig luft, vilket vi kanske får lite för oofta, friluftsmänniskor som vi är? GOOOO HÄLSOKOST.
Igår var ju som skrivet vi på dhmöte, där vi pratade med 'lek&scen'gruppens ledare, Teddy och Freddy. Inget skämt, dom heter faktiskt så. Då fick vi veta lite intressant information, till exempel vi får gratis mat hhihii. Nu är den stora frågan bara om jag kommer palla. Det får vi se, men om du ser mig ligga däckad i något hörn på dreamhack, väck mig. Tack på förhand.

Nu tror jag att jag ska gå och göra Olivia sällskap vid frukostbordet.

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback