emma: standing on the top

lekte aldrig med lina igårkväll, satt bara hemma framför datorn hela kvällen. En mycket bra spenderad fredagskväll, så att säga. Men nästa fredag är det ju pan, vilket jag peppar för. Har inte varit där på ett tag, typ 5-6 veckor. Så ialla fall Lina och jag har tänkt... nej, jag ångrade mig. Jag säger det inte nu. Ni får se nästa fredag.

Nu är i alla fall den stora frågan; kommer jag ha någonting att göra idag? Än så länge har jag inga planer ialla fall, och min högsta önskan är inte att vara hemma hela dagen. I need friends, call me?

Aja, nu tänkte jag berätta om en läskig sak som hände igår... jag blev faktiskt jätterädd!
Jag satt framför datorn, klockan var runt 1 på natten, tven var på med någonting men jag såg inte på den, var fullt upptagen med datorn så att säga. Och då plötsligt var det typ nå läskigt på tven, och just då stanna bilden, och sedan blev det svart och sådär "sprakande" om ni fattar. Jag skyndade mig att jättesnabbt slå av den. Var så otroligt läskigt! Alla andra sov ju också, och jag var ju inte sådär jättepigg så var extra lätttskrämd också. Klart jag lät fantasin skena iväg...


Dagens humör: inget speciellt
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: mjukisar, t-shirt
Dagens planer: inga
Dagens vill ha: planer
Dagens saknad: planer
Dagens beroende: shaun white snowboarding-lypsyl !
Dagens roliga: hur snabbt jag somnar...
Dagens låt: ingen än så länge
Dagens bild:
storklinten !

ppuusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback