emma: you have nothing to do here

nyss hemkommen från bygdsiljum. Är trött och MÄTT, att fara till bygdsiljum för mig betyder ungefär att sitta och fika hela dagen. Idag pallade jag cirka 3 åk, sedan var det slut med åkandet för min del. Hade med mig mycket fika i alla fall, hehe....  Mådde lite illa sen PGA den stora mängden fika. Det får man ta. Var ialla fall bra väder och så, lätt värt att fara dit och betala 150 kronor, trots att jag typ inte åkte ens.

Igår var jag + olivia + lina som sagt på zon, tillsammans med ett stort antal andra f94-or. Det var typ kul, men inte var jag pigg efteråt inte. KONDITIONEN, HEJ? Iallafall berättade tränarna att dom inte kommer ta ut några förrän i höst, vilket känns ganska skönt eftersom dom kanske då har glömt bort att jag sög igår? BARA pinsamt var det. Dessutom kanske jag under sommaren har blivit underbart, otroligt bra och får  en direktbiljett till länslaget? Får hoppas på att martinolofsson kan fixa det  åt mig. Håll tummarna för mig, tack?

ppussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback