emma: thinkin what if, doesn't makes you pro

wat a faking day. FISKGRATÄNG TILL LUNCH??!?! Inte mänskligt. Resten sög 2, men det som tog priset var ändå skridskor på gympan. Dessutom var jag något sleeeepi också, för int kunde jag väl få mig isäng igår kväll? Men nu har jag sagt till mig själv att tonight's the night lixom, i natt SKA jag få tillbaka min sömn. 21.00 SKA JAG VARA I SÄNG, OCH INTE EN SEKUND SENARE. Det har jag lovat nu, och inte ska väl jag bli en lögnerska? Nej, 21.00 ÄR jag alltså i säng. Punkt.

Annars blir det träning ikväll, men känns inte som om DEN kommer gå speciellt bra. Trött och läskigt dålig kondition efter lovet. Och i april då vi ska på umeåcupen, hur kommer det gå då? Kommer orka cirka en match och sen är det kört. Och zon som är snart? Jag måste börja hårdträna, på riktigt. Vet inte om jag vågar lova det men....

och nu 'ndrades datorn till engelska, och v[r dator 'r typ sepe, s[ man m[ste st'nga ner internet f;r att 'ndra tillbaka. s[ nu ska jag nog sluta,

pussssnestreck emma

Kommentarer
Postat av: Victor "Emolol" Dahlin

Om du vill slippa att datorn ska bli på "engelska" klicka på "Ctrl alt s" samtidig så blir det tillbaka :) MVH Victor Dahlin

2009-03-10 @ 19:07:34
URL: http://brybloggen.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback