emma: you can't do nothing about it

HEJ. Måste bara, som Olivia och kanske någon mer redan skrivit, påpeka att vi igår fick rekord i antal unika besökare på bloggen. 86 stycken allt som allt, och jag fattar inte hur det gick till efter att det brukar ligga på runt 20. Men det är väl bara att tacka eller något sådant, och nu tycker jag att ni också ska fortsätta kommentera, för jag vet att ni har lust.

Aja, igår kväll var ju hela careganget, som redan skrivet av olivia, hos Lina. Där chilla vi och såg först melodifestivalen och sedan the house on the hounted hill. Och vi skrek. Om vi inte väckte hela Linas hus (hon bor i lägenhet) så var det ett under. Den var riktigt läskig, och eftersom vi inte vågade gå hem sovde vi över hos henne. Vi ställde klockan på 9 så vi skulle hinna iväg till gudstjänst, som börjar 11. Vi steg upp 10 och efter att vi segat oss fick vi springa till kyrkan.
Nu är jag bara hemma och väntar på typ mamma och albin, så att vi någon gång kan fira albins namnsdag så jag kan få mig iväg någonstans.

Förresten vill jag bara passa på att gratta mig själv till en mycket bra prestation under gårdagen. JAG SMSADE INTE UPP MINA GRATIS SMS!!! Tycker det var bra gjort av mig själv. Jag tycker att ni borde gratta mig och säga snälla saker, typ som: "bra gjort, emma!" eller "inte dåligt!" eller "du är BÄST". Då blir jag glad och älskar dig forever and ever? Forever and ever babe, direkt citerat ur "Click", en film jag och resten av careganget gråter till då&då.

Men nu kom mamma ocu albin hem,så ska sluta.

pusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback