emma: you didn't make my life better anytime

jag har pimpade naglar. mer pimpade än Olivias, hon tror bara att dom är pimpade men egentligen ser dom förjävliga ut. Ville bara säga det.

Idag fick jag veta att ihelgen blir det att packa sina saker och dra iväg till Storklinten med pappa&gänget och åka skidor hela helgen. Blir härligt, men missar dock både pan (det första missade på 2 år!!!) och vår sista match i serien. Med andra ord, DET SUG. Men det blir kanske värt det, kommer ju umgås med både Olivia OCH Matilda. Vet inte riktigt vad Storklinten är för ställe, men jag hoppas att det inte är en riktig håla, så vi kan göra nåt kul även då vi inte åker. Kommer nog hända ialla fall. Om någon Storklintenbo läser det här, ta kontakt med mig så kan vi hitta på nåt i helgen? Tusen tack på förhand.

Annars har jag ju idag bara haft 2 lektioner, chill något! Nog för att vi även var på ungomsmottagningen, men ändå. Sedan dess har jag drygat framför datorn, och just nu håller jag på att skicka emotexter till Lina. Hon gillar det, kan jag lova.
lina säger: sluta det är hemsk jag får mardrömamr.

Och imorgon är det alltså dags för zon. Om det inte går bra kommer så att säga, inte vara glad. Alls. Överhuvudtaget. Men det skaskaskaskaska gå bra. Hoppas jag.

pusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback