emma: you know i hate this

blir tvingad av lina att lyssna på emolåtar så vi kan diskutera texten sen. Flickan försöker ta mitt liv! Men, vad gör jag inte för den lilla blondinen.

Idag har jag ialla fall varit på skolan, och det sög som vanligt. Men, nu är det helg ialla fall, och det börjar bra med att fara till mamma och sen chilla med lina, som ska sova hos oss. TILLSAMMANS med oss, same bed(L)(L) eller SOFFA, men ialla fall. Så när du ska sova ikväll, kan du ju tänka på oss som ligger och myser tillsammans i vår soffa. MYSIGT. Jag älskar att mysa, särskilt med mysiga människor. Synd att Olivia och Lina inte är överdrivet mysiga då....

NU BEHÖVER JAG HJÄLP. Lite bra låtar, TACK? Snälla söta rara underbara människor, ge mig tips på bra låtar? Jag skulle vara oändligt tacksam, jag lovar!!
Okej, jag kan bjuda på en bra om ni bjuder mig på en?

Lifehouse - butterfly


ppuuusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

The great escape - boys like girls

T.I - what ever u like / T.I ft Jt - Dead and gone

Ghetto ghospel - 2pac

Yo - Chris brown

Kiss kiss - t'pain

2009-03-26 @ 18:21:10

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback