liza: and it hurts with every heartbeat

Ligger i sängen med spränghuvudvärk.
Doktorerna sa att det skulle kännas som den typ av huvudvärk efter man supit. jo tjena, den här är 123456ggr värre probably.

Jag har ju inte berättat, så nu ska jag göra det.

Jag har massa, massa problem med huvudvärk och har haft sen jag var 5. Typ bara jobbigt, och vilket som gör att man missar massa skola, och därför inte har betyg. Har varit på sjukhus, mottagningar hos olika sorters läkare så länge jag kan minnas. I varje fall har jag varit runt i hela Skeå, Umeå och varit flertal gånger till Sthlm.
Men det gör det ju inte bättre, för det går fortfarande inte fastställa varför jag har ont och när värken sitter i huvudet är det svårt för mig att säga exakt vars den ligger också.

Nu låter jag som värsta emo, men jag tycker typ inte ens det är jobbigt längre.
Förutom idag, när jag blev tvungen fara till sjukhuset och göra ett benmärgsprov.
Det innebär först en jävla massa oroande. Sen ska doktorn ju såklart förklara vad det är EXAKT. Och när han går ut så börjar jag ju såklart grina som ett litet småbarn. Notera att jag ALDRIG nånsin gråtit på ett sjukhus förut, aldrig!
Och då börjar han ju förklara ännu utförligare och om hur "Inte farligt det är"
Sen själva 'ingreppet' innehaver först en bedövningsspruta. Inte så farligt.
Sen ska den där långa jävla sprutan som ska ta upp vätskan (själva provet) mellan tvåå kotor. FYFAN.
Med den där nålen,stickan, sprutan(kalla det vad du vill) så rör de på massa nerver och det rycker i hela mina ben och det går inte kontrollera! Till slut konstanterar de att de måste byta nål för att de inte fick upp någon vätska.
Herrejävlar vad det gjorde ont när de drog ut nålen.

Då säger jag till och vill ha mer bedövning, så det fick jag.
Den nya nålen var mycket större och jag bara grät och grät. Det gick inte ligga stilla så många nerver som den träffade.
Tårarna bara rann och jag kände hur patetiskt det måste se ut... Men man kunde verkligen inte hindra det.
Till slut så säger de att det här fick vänta. Att de skulle göra det till veckan, och då droga ner mig.
JAG VILL INTE GÖRA DET IGEN.
Även om ruset låter jävligt mer lockande än den här lokala bedövningen så hade jag velat få det överstökat. Men det gick helt enkelt inte...

Nu har jag låtit emo klart, och orka kommentera massa skit 

puss. /L 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback