liza: hej&hå gul&blå

Hej och tack för böög!
Har rysligt ont i en kota längst ner :O Det var bara för att dom pilla dära :((u)
De sa bara att de skulle kännas som ett blåmärke... ajAAA !!!!?!??

Har varit hemma idag för jag var helt fucked up igår natt!
helt slutkörd dvs. ++ att min panna höll på att brinna upp!
Så när jag vakna var jag minst lika död.

Har inte gjort så mycket såklart då, har sett tv och bus smsat =)

Tiden till ära , 1337, så ser jag på Björn Gustavsson som spelar WoW- hahahhah så jävla rolig fortfarande.. :]



skriver kanske senare:) ska ändå inte göra nånting idag

puss. /L

Kommentarer
Postat av: sannaape

sv:hahahaha liza de va faktiskt jätte kul:]

2009-03-31 @ 15:11:33
URL: http://sannaapettersson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback