liza: Hit Me With Your Best Shot

jaaapp.. jag kommer sakna emma och olivia i helgen...
Men samtidigt så kommer jag och Lina ha jättekul :D :D D<33<3<3 (får jag hoppas, skulle suga annars)

AIK AIK AIK AIK AIK!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<33<3<<3
Matchen mot Linköping slutade 2-3 för hemmalaget. MEN AIK VANN DVS :D:D:D:D:D::D
De hann enda in i 6e perioden, där Kimmo Koskenkorva avgjorde nästan direkt efter pucksläppet! Puss gubben:*


Och på Onsdag bär det av med hela skolan till Bygdsiljum (förutom dom nördar som stannar kvar här i skeå och går nån jävla promenad??!?!?) JAG & LINA SKA CHILLA <3<3<3
Kanske blir att jag hyr bräda  och drar ifrån alla med mina superkrafter!!1
får se om det..
Förövrigt så KANSKE jag ska kolla på Zon (då jag själv just börjat om med innebandyn och typ hunnit sluta igen, inte ska vara med. Men tränarna snackade med mig om det, så no harmed feelings. Skulle aldrig orkat, så dom hade rätt *;*;*) så det blir nog också roligt!

Sen på Fredag när våra älsklingar är borta, så ska jag och Lina dra på pan och chilla taket av stället!!!!!!!!!! :D

Nu måste jag fan sova, kommer aldrig klara imorgon utan huvudvärk. Var faktiskt hemma idag för det. Så ska skynda mig, har redan tagit en ipren  SÅ SKA FÖRSÖKA VARA KLAR I HUVUDET IMORGON NÄR JAG VAKNAR!
jisses klockan är tio över tolv nu.... Kommer vara dööd.. Aja


puss./L

Kommentarer
Postat av: nilslarsson:];P;P;

hockey,,,, så intressant

2009-03-17 @ 18:01:37
URL: http://bloggarsuger;(

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback