Liza: I still...

TJOO, inatt har Lina och Dana slaggat här. Yes, Lina sov från och till från 5-7. Medans dana somnade först vid 6 och jag själv vid halv åtta säkeert.
Av någon anledning så steg vi tydligen upp halv tio(enligt lina, jag trodde mer på halv elva MEN) och satan jag håller på smnälla av nu.
Sitter och utstår Mario-ljudet... när Jens gamea liite ......
 
IAF. Idag sååå...... for Lina hem kanske vid elva-halv tolv och skulle duscha.
Jag och Dana chillade lite tills halv två då hon drog hem.
Jag lyckades dra med mig careganget på stan då efter det. Jättetrevligt där iaf.

På vägen hem insåg vi att vi var filmsugna. Så vi gick till hemmakväll och dit kom jens. Så efter att vi konstanterat att ingen av oss hade med sig sitt Hemmakvällkort.... efter misslyckade övertals försök att få Jens att gå och betala så tog jag på mig det jobbiga ansvaret att berätta mitt personnummer..... ÅH

Filmen hette Coyote Ugly, och ingen av oss kan väl direkt rekommendera den...

JENS SUGER PÅ MOWGLI!!!!!!!!!!!! & Nu kom Dana. För inatt ska Caregang +Dana sova hos Emma & Olivia
 01.50
(nåt sånt) börjar Return Of The House On The Haunted Hill, som säkert kommer göra så vi pissar på oss... :O:OO:O:o

Pissed off eller HAHAHAH lol.
Jag och Dana sitter nu här ensamma :d
Jag ska äta, sen vänta på att Lina ska ringa så vi kan gå till Emma och Olivia med en COOOOOKE i handen ;)

HEHE lite bilder från igår bjuds det på,
<Inatt , Inatt , Igår efter SKUULAN>


Och en låt som är bra.
Backstreet Boys - I Still>

puss./L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback