liza: jag är fan kär

Hejj!

nu ska ni får höra om denna pojke som kallas AGGE
han är sneeel, han gav mig,lina och olivia godis. Så sneeel som jag är gick jag till hans hus (i uppdrag om att lämna hans pappers-/plastbåt till hans madre) men hon var lyckligtvis inte hemma :D

Hade två timmars hål efter vi varit på Teknobalder.
Någon annan får berätta mer utförligt om själva vistelsen, för det orkar jag inte (a)
När vi kom tillbaka till skolan åt vi risen och svarade på frågor om Sex och Samlevnad. Jag och Camilla ägde hur som helst!
Sen for jag, Olivia och Lina hem till Lina och chillade ett tag. Efter det så sitter jag här nu :)
Jag har hyfsat roligt ändå, älskar typ min dator och mina dudes<33<3

Jag vill nästan slagga redan... uschusch. Skolan dödar ens livsglädje typ..!

ajja, ha det finfint
puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback