liza: Lolad

olivia LOL, emma sa att de va pool4u inte 2cool4u :(?????



Yey, hemma från skuulan igen.
Så jag sitter här och tycker att jag är jätterolig med mig själv.
EGENTLIGEN så ligger jag, i sängen, kom o mys?

Jag lyssnar på inspelningar av mig själv som sjunger, finns inte en enda som låter ens "okej" WSE...
Men vad gör man inte när man har tråkigt och är hemma.
Jo, man smsar upp alla gratis sms såklart. Eftersom jag är så duktig så ska jag fara till OKQ8 och fylla på mitt töta halebopkort. Sen typ sola. Det var länge sen.

Saksamma, jag, Dana och Lina träffade trevligt folk från Björklöven återigen på Klimpencupen.

Förra året var jag där med Lowan, Amanda och Linnéa. var de samålder med mig då. I år blev de ett år yngre söta pojkar, blir vi peddon nästa år eller?

Hejdå
Just det ja, för er som uppmärksammat denna blogg så vet ni att Dana inte ätit på Max i Skellefteå i hela sitt liv. Tills igår.
Grattis till mig, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS danizZ000oOoor

puss. /L


Kommentarer
Postat av: ARG ALIEN aka Mate |

ska sluta läsa denna blogg... :(

liza du svek mig

2009-03-24 @ 18:46:28

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback